چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟

متن مرتبط با «بخوانیم؟چرا» در سایت چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟ نوشته شده است

چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟

  • نیلوبلاگ

    • نماز موجب ياد خداست: ياد خدا بهترين وسيله براي خويشتن داري و كنترل غرايز سركش و جلوگيري از روح طغيان است. «نمازگزار» همواره به ياد خدا ميu200fباشد، خدايي كه از تمام كارهاي كوچك و بزرگ ما آگاه است، خدايي كه از آنچه در زواياي روان ما وجود دارد و يا از انديشه ما ميu200fگذارد، مطلع و باخبر است و كمترين اثر ياد خدا اين است كه به خودكامگي انسان و هوسهاي وي اعتدال ميu200fبخشد، چنان كه غفلت از ياد خدا و بي خبري از پاداشها و كيفرهاي او، موجب تيرگي عقل و خرد و كم فروغي آن ميu200fشود. • نظافت و بهداشت: ...

    ادامه مطلب