ما را در سایت چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 196
قطعا خواندن نماز">نماز به خاطر نیازمندی خود ماست اين مسئله که چرا نماز بخوانيم به خاطر نيازمندي خود ما است و خداوند به عبادت ما هیچ نيازی ندارد، و این ما هستیم که براي رسيدن به کمال، به نماز خواندن و عبادت خداوند نيازمند هستيم. همانطور که معلم به مشق دانش آموز خود نیازی ندارد و همانگونه که خورشید به ما نیازی ندارد، بلکه هر چقدر خودمان را در پرتو نور خورشید قرار بدهیم، بهره بیشتری می بریم.
[ دوشنبه سیزدهم آذر ۱۳۹۶ ] [ 17:26 ] [ hanieh ]
[ ]
ما را در سایت چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 221
هرگز نمازت را ترک نکن...
میلیون ها نفر زیرخاک...
تمام آرزویشان این است...
یک لحظه به دنیا باز گردند...
برای یک سجده...
ما را در سایت چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216
ما را در سایت چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟ دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 193
ما را در سایت چرا باید نماز بخوانیم؟چرا بايد خدا را عبادت كنيم؟ دنبال میکنید
برچسب: بخوانیم؟چرا, نویسنده: بازدید: 242